PODPORA > SERVIS - ČIŠTĚNÍ A OPRAVY

SERVIS - ČIŠTĚNÍ A OPRAVY PÉŘOVÝCH VÝROBKŮ SIR JOSEPH

.

Obchodní podmínky, ceník servisu včetně dopravy a postup k objednání naleznete v přiloženém PDF souboru níže.

Doporučený postup pro čištění a údržbu péřových a vlněných produktů vlastními silami je v druhém přiloženém PDF níže.

 

Čistírna i pozáruční opravy jsou pravidelně pozastaveny v následujících termínech (nepřijímáme příchozí zásilky; pokud k nám zásilku i přesto pošlete, zašleme ji zpět za cenu dobírky) :

1)   v měsících DUBEN - KVĚTEN  - přesný termín vždy včas upřesníme zde

2)   v měsících ŘÍJEN - PROSINEC  - servis přijímáme potom opět až od 18.ledna

  • V těchto termínech nepřijímáme věci k čištění ani opravě (prosíme, neposílejte je).
  • Pokud nám zákazník přesto takový výrobek zašle, musí si být vědom, že doručené zásilky nemůžeme skladovat a budeme je posílat zpět na náklady zákazníka formou dobírky (viz. ceník v Obchodních podmínkách níže)

Důvodem je nedostatečná kapacita v obdobích sezónní expedic zboží do obchodů. Děkujeme za pochopení.

Naplánujte si prosím vyčištění svých péřových parťáků včas s ohledem na tato pravidelná pozastavení služeb.

 

 

K čištění a opravě přijímáme:

  • Pouze výrobky SIR JOSEPH  - výrobky jiných značek nepřijímáme
  • K čištění nepřijímáme produkty s ovčí vlnou a péřové rukavice s přírodní kůží
  • Výrobky opravené termo záplatou nebo jinou opravou nepřijímáme do čistírny
    • Vlněné produkty nedoporučujeme sušit v sušičce. Je potřeba je sušit volně. Z tohoto důvodu nemůžeme nabídnout servis vyčištění vlněných produktů u nás v Sir Joseph, viz. návod na údržbu v přiloženém PDF níže.
  • Přijímáme výrobky pouze běžně znečištěné a opotřebené. Vyhrazujem si právo odmítnout čištění či opravu věcí které vykazují větší znečištění či opotřebení - například věci v podobném stavu:



 


DOKUMENTY