SPOLEČNOST > PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI

PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI

Zákaznický servis  -  Asistent/-ka obchodního oddělení

Pracoviště: Turnov

Náplň práce:

  • Příjem a zpracování objednávek z tuzemska (případně i zahraničí), práce s firemním informačním systémem.
  • Potvrzování objednávek a komunikace s tuzemskými (zahraničními) zákazníky.
  • Příjem/ výdej reklamací, oprav a čistírny.
  • Prodej ve vzorkové prodejně a zodpovědnost za její vzhled, chod a sklad.
  • Účast na prezentačních akcích obchodního oddělení (prezentace, veletrhy, expozice).

 

Požadujeme:

  • Bakalářské vzdělání nebo středoškolské s praxí v obchodě nebo zákaznickém servise.
  • Znalost Microsoft office (Word, Excel, Outlook, Power Point); grafické programy výhodou.
  • Angličtina, němčina nebo jiné jazyky výhodou.
  • Komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, obchodní vystupování.
  • Kladný vztah ke sportům v přírodě.
  • Prozákaznicky zaměřený týmový duch, odolnost vůči stresu, preciznost a důslednost.
  • Samostatnost v rozhodování a schopnost prosadit vlastní řešení.

 

Nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr.
  • Smysluplnou práci s dlouhodobým horizontem rozvoje.
  • Odměňování odpovídající úspěchu české firmy na mezinárodní scéně.
  • Možnost cestování po expozicích, veletrzích a eventech.
  • Příjemné pracovní prostředí.
  • Mladý kolektiv a zázemí rodinné firmy s tradicí.

 

V případě zájmu pošlete životopis nebo dotazy na email:  rakoncaj@sirjoseph.cz

 

 

 

Švadlena

Výrobní pracovní pozice v jednosměnném provozu 8 hod (úprava pracovní doby možná). Smysluplná práce pří výrobě specializovaného outdoorového vybavení.

Hlavní pracovní poměr

Pracoviště: Sir Joseph - Turnov

V případě zájmu pošlete životopis nebo dotazy na email:  rakoncaj@sirjoseph.cz